maandag, oktober 7

Dag v/d Leraar



 


Het is de "Dag van de leraar". 
Vandaag mogen alle docenten in het zonnetje worden gezet. Dus een dikke duim voor iedereen die in het onderwijs werkzaam is. Deze leuke doosjes mocht ik maken voor het hele team van een basisschool. Alles met de hand gemaakt en dat maakt me super trots. Van het labeltje tot het houten stempel handvat. "Made in Breda".

Graag wil ik docenten die een doosje ontvangen hebben,
feliciteren met deze bijzondere dag!

(Ook interesse in het geschenk voor de 'Dag van de Leraar'? 
Mail dan vrijblijvend naar info@ik-stempel.nl voor een offerte
Deze stempels worden niet los verkocht, alleen in combinatie met een verpakking)






3 opmerkingen:

Karen zei

Hé wat leuk! Jammer dat ik niet in Breda woon... ;) Maar mijn directeur verraste ons afgelopen vrijdag met een reep lekkere chocolade. Ook leuk, toch?

makersdaugther zei

Echt leuk! Ik zoek een stempel en exact dezelfde labels die je hebt. Verkoop je die?

Jes Brabers zei

Dank jullie voor de leuke reacties!

Miriam, als je me even een mailtje stuurt, kan ik je meer informatie geven. De labels zijn ook bij mij te bestellen. (info@ik-stempel.nl)
Groet, Jes