woensdag, november 27

Farmerfoodies


Farmerfoodies

Wat is het toch heerlijk om een stempel te mogen maken voor een bedrijf dat perfect past bij mijn eigen stijl. Farmerfoodies verzorgt heerlijke bedrijfslunches met ambachtelijke streekproducten. Alle producten uit hun assortiment komen rechtstreeks van de boer, teler of bakker. Juist het ambachtelijke zie je weer terug in deze stempel.

De stempel heeft een formaat van 10 x 12 cm en is één van de grootste die ik heb gemaakt. Een afdruk maken van een grote stempel vereist wel wat meer oefening en voorbereiding dan normaal. De juiste druk, een goede ondergrond en de keuze van het stempelkussen hebben allemaal invloed op de afdrukkwaliteit.

Ook het omzetten van een afbeelding of logo naar een geschikt zwart wit beeld is niet altijd makkelijk. Bij dit logo waren de fijne lijntjes aan de bovenkant even een klus. De overgang van zwart vlak naar lijnwerk moet er goed uit blijven zien. Ik hoop dat ik daarin geslaagd ben. Het was een super leuk project om te maken.

4 opmerkingen:

Moon zei

Gave stempel, knap het verloop aan de bovenkant!

Jes Brabers zei

Dank je wel, ik ben super blij dat het zo goed gelukt is. Deze stempel komt op de kerstboxen van Farmerfoodies.

@Verheijen zei

Dank voor je mooie woorden Jes! De stempel is ontzettend mooi gelukt en makkelijk in gebruik. Wij zijn er heel blij mee & trots op! Carmen (namens FarmerFoodies)

S t e f a n i e zei

Hartstikke mooi gedaan!!