woensdag, januari 30

Naamstempels




Vorige week mocht ik deze naamstempels maken. 
Dat smaakte naar meer, want het is heerlijk om te doen. Echt een persoonlijk kadootje. 

Niet alleen voor kids, maar wat dacht je van een hippe oma met een leuke hobby. Bijvoorbeeld als geschenk voor het oppassen van je kinderen. Of als origineel kraamkado.
Geef mij jouw wensen door en ik maak er een gezellige naamstempel vanJe kunt me mailen via info@ik-stempel.nl. Ik ben benieuwd welke leuke mensen je gaat verrassen. 

Naamstempels (voornaam + afbeelding) zijn er vanaf 17,50 euro. Deze prijs geldt alleen voor handgesneden naamstempels. Bij handgesneden naamstempels voor op geboorte- en trouwkaarten hanteer ik andere prijzen. Je kunt altijd vrijblijvend een offerte aanvragen.

Hier vind je nog meer leuke naamstempels!

2 opmerkingen:

The_Snauwaerts_on_the-road zei

Hoi, leuke stempels! Hoe kan je een stempel bestellen? Ik vind niet direct een mailadres.

Gr
Lies

Jes Brabers zei

Beste Lies,
Dank je voor je bericht! Je kunt je mail sturen naar info@ik-stempel.nl

Groet,
Jes