vrijdag, juni 19

Stempel Boerderijwinkel


Deze stempel heb ik gemaakt voor Boerderijwinkel 'Hoeve Lange Vonder' in Beek en Donk.
Een handgesneden stempel pastte helemaal binnen de sfeer van deze schapenhouderij. Binnenkort openen ze een gezellige Boerderijwinkel met streekproducten en vooral lamsvlees van hun eigen schapenhouderij. De stempelafdruk komt op de kraft papieren tassen (groter dan op de foto). Ook maakte ik een visitekaart stempel in polymeer rubber. Dit rubber wordt niet handmatig uitgesneden, maar met een belichter.

Het blijft altijd een spannende klus om een grote stempel uit te snijden. Één misser met mijn mesjes en de hele stempel kan opnieuw. Gelukkig lukte het in één keer en kon ik het rubber op het handvat monteren. Trots op het resultaat!!!




(stempelafdrukken zijn nooit dezelfde kwaliteit als drukwerk. Ik adviseer u graag over de mogelijkheden via info@ik-stempel.nl)

3 opmerkingen:

Karin Joan zei

wauw... ik ben helemaal onder de indruk!

Jes Brabers zei

Het was een super project om aan te werken, Karin.
Bedankt voor al je enthousiaste reacties op mijn werk.
Ik ga ook even bij jouw blog speuren :-) Groet, Jes

lcrenovation zei

I enjoy your writing, and you clearly clarify each and every topic. Thank you for giving this useful knowledge.. Buy Cheap Instagram Followers

House Renovations in Kennington